Friday 16 December 2011



Sesungguhnya aku pun tak mengerti apa perasaan aku kala ni. Keliru, sedih bercampur baur. Aku tak boleh menerima semua ini. Aku terlalu manyayangi diri nya. Aku mengaku semua nya berpunca dari aku. Ya aku degil. Sangat degil. Tetapi aku sayangkan dirinya. Terlalu menyayangi dirinya. terlalu menyintai dirinya. Aku sanggup lakukan apa sahaja untuk dirinya. Tetapi jangan suruh aku melupakan dirinya. Jangan lepaskan aku. Hanya itu yang aku pinta. Kerana sungguh aku tak boleh hidup tanpa dirinya. Tolong jangan begini. Awak cakap awak sayangkan saya. So pleasa give us a chance. U know this going to be hard. But we have to face it together. I really need you. I love u so much! 




Ya Allah, Kau lembutkan lah hatinya kembali untuk menerima aku kembali. Sesungguhnya aku tak kuat jika kau menduga aku begini. Aku merayu kepadamu ya Allah, jangan lah Kau pisahkan dia dari hidup aku. Aku tak kuat jika Kau memberi dugaan seperti ini. Dia lah kekuatanku selama ini. Aku teramat menyayangi diri nya ya Allah. Aku berdoa dan merayu kepadaMu ya Allah, jangan lah Kau pisahkan aku dan dia. Aku pernah kehilangan dia dulu. Aku tak mahu kehilangan dia sekali lagi. 




Awak, tolonglah jangan buat macam ni. Saya terlalu sayangkan awak. Saya sangat-sangat menyintai awak dengan sepenuh hati saya. Satu je saya mintak dari awak..Jangan lepaskan saya. Pleaseeee....

No comments:

Post a Comment