Saturday 16 July 2011

Gile lame aku tak update~~

Fuhh..Aku rasa cam tak hidup je. Lame gile kot aku tak update blog nih. Semua gara-gara aku da kerja tempat baru pastu ngan ketiadaan laptop. T_T. Ada sesape nak belikan aku laptop tak? Haha. Duit untuk aku nak beli laptop semua da lari da. Huwaaaa. Tapi takpe aku dapat bende yang lagi bagus. Senyum. Banyak gile kot aku nak tulis ni. Haha. But dunno where to start. Kat ofis baru ni susah lak nak update blog ni sebab keje melambak-lambak. Tak menang tangan. Penatttt! pffttt!! Tak pe la demi mencari rezeki.

Oh last entry aku hari tu aku update gune bb aku je. Well pasal akak aku. Hurmm... Akak aku memang strong. Yup. You are sis. Luv u!! Oh hari ni rumah aku buat kenduri arwah sekali kesyukuran Adryna genap 2 tahun. Eh, 2 tahun da? Da besar da anak buah aku sorang nih. Memang besar pon. Haha! Tapi aku keje pulak. Takpe nanti balik kita guling sama-sama ye. Senyum.

Oh ya. Aku nak ucapkan Good luck pada si dia yang da nak abis exam da. Tak lambat lagi ni. Hehe. Cepat abes exam. Nanti balik malaysia cepat. Tak sabar nak jumpa awak. Rindu kamu okay. Ngeee~~

Apa lagi ea? Rasanya ni dulu la. Nanti aku update lagi.

Just saying : move on~~

No comments:

Post a Comment