Sunday 18 September 2011

Explorenation about him and something about him

Okay aku baru je dapat lappy ni dari si dia. Yup coz lappy aku lama da rosak tak beli-beli yang baru. So, dia bagi aku Compaq Boy ni kat aku. Dia beli lappy baru. Mr Asus. Si dia tak delete apa yang ada kat lappy dia ni sebab tak sempat. So aku pon explore la apa yang ada kat dalam i. Ofkos la aku tengok picture dulu kan. Haha. Jangan tipu ye. Korang kalau tengok lappy mesti korang suka tengok gambar kan. Au tengok takde apa sangat la ngan gambar-gambar dia. Then aku tengok ada movie apa.  Yeay ada cerita yang aku suka. Suka la tu.


Then aku explore lagi lagu-lagu yang dia dengar pulak. Sebab apa yang aku tau si dia sorang ni memang tak suka lagu-lagu jiwang cam kumpula LELA la seangkatan la tu. Ofkos ada avril lavigne sebab girlfriend no2 kan. Suka la tu orang cakap girlfriend no 2 die. Haha. Then ada paramore which is my fave Yup! Aku just play semua lagu yang ada dalam tu. Then ada lagu Ungu. Wow! Yang ni memang tak sangka.  Saya tak pernah sangka yang awak suka lagu Ungu. Hehe. Well honestly, i'm a fan of Ungu band too. Lagu-lagu diorang memang best. 


Bila aku da explore si dia punye lappy ni, aku ada belajar something. Every single person have different side that we don't know. Bukan bia kita tengok dari luaran kita da tahu seseorang tu macam mana. Atau pun kita da kenal dia selama setahun or da kenal dari kecil lagi kita tau perangai dia. No. Semakin kita kenal and rapat, semakin banyak kita akan belajar sesuatu dari orang tu. Even parents kita pun still nak kenal kita walaupun kita da besar dan masak sangat perangai kita. 


So kita kene la get to know each other better. Dari situ kita akan saling memahami. 





No comments:

Post a Comment