Friday 16 September 2011

Happy Moment

Okay seriusly aku tengah lapar sekarang ni sambil anak buah aku Adryna dok bising kat luar bilik ak nak masuk bilik aku yang berkunci. Huhu. Sorry, aunty nak tulis blog ye. Jangan kacau. Sambil dok dengar lagu Thinking of you by Katy Perry. Ermm. Si dia pergi main futsal pulak. So tinggal aku sorang. Ape lagi... da dapat laptop update blog la. Waaa. Sangat seronok kot bila da boleh online dengan laptop sendiri tanpa perlu sembunyi-sembunyi online kat opis. Terima kasih pada si dia bagi lappy ni kat saya walaupun lappy lame awak ni. Tapi still ok sebab laju dari lappy lame saya yang rosak tu. 


Hari ni da 16 September da rupenye. Kejap je masa berlalu. Dan rasa sekejap je si dia nak balik Egypt balik. Huwaaa. Tak nak la awak balik sana. Sebab pas ni awak tak balik. Nanti awak balik terus je. Lagi dua tahun. Lame tau. Nanti saya rindu. T_T. Rasa sekejap sangat je kita jumpe hari tu. Tapi tetap best. Sebab dapat jumpa. At least kite jumpa kan. Thanks to you cause giving me a beautiful bracelet walaupun besar. Really appreciate it. Banyak jugak yang awak bagi saya, Saya cuma dapat bagi awak Tshirt Man U tu je. Suka bila awak pakai baju tu. Fit je bila awak pakai. 


Bila teringat balik kat KL tu kelakar pun ada sebab sesat jalan. Huhu. Tapi seronok la bila ade pengalaman tu with u. Well sebelum ni takde kereta kan, so jalan-jalan naik train je. Sekarang saya ada kereta kita jalan-jalan naik kereta. Biar sesat takpe. Sebab saya ngan awak. Yang saya kelakar bila awak try drive Cik Viva tu. Pelik je bila awak drive. I know u're not used to manual car dear. Da lama sangat kan tak bawak kereta manual. But nice bila awak try jugak drive my car. Tapi paling best masa saya hantar awak kat KL Sentral. Awak suruh saya makan biskut pastu awak bagi kotak biskut tu kat saya. Sebab berapa kali awak ulang ayat 'makan tau biskut ni'. It makes me feel something bila saya tengok muka awak. Then bila saya pegang kotak biskut tu saya rasa something. Saya tengok dalam tu ade biskut and ada satu kotak. Saya tarik kotak tu keluar. Saya ingat kan perfume tapi bila saya bukak...waaaaaaa.....cantik bracelet nye. Thank u so much dear! U made me speechless so many times. And so many surprise u gave me. I mean a really good surprise. Thank u once again. U r the best thing I ever had. Always love u Faiz Farhan!!

No comments:

Post a Comment