Thursday 19 January 2012

Patrick Stump

Okay, aku da lama nak tulis entry ni tapi tak ada kesempatan. So now da ada kesempatan. Aku tulis ni. Ni pasal Patrick Stump. Kalau tak tak kenal dia siapa, ingat tak vocalist kumpulan Fall Out Boys yang femes ngan lagu Dance, Dance , Thnks For The Mmrs. Kalau tak tau jugak just google lah. Kenapa nak cerita pasal dia eh? Because he's hot!! Aku tak nafikan. Dan aku sangat kagum dengan dia sebab dulu dia sangat comel. Okay ditekan kan COMEL. Which means dia berbadan besar. Tapi aku still minat dia masa tu sebab bagi aku vocal dia memang best and ada gaya tersendiri. Dan aku memang minat band Fall Out Boy. Ingat lagi masa kat poli dulu kawan baik aku ajuk cara dia nyanyi. Haha. Tapi aku bukan nak cerita pasal suara dia. Sebab band Fall Out Boys da takda kalau tak silap aku. Sekarang dia da buat album solo. Aku pun tak tahu yang dia buat album solo. Sebab hari tu aku dengar ada satu lagu ni kat Flyfm. Then aku cari tak jumpe. Lama gak aku cari tak jumpa. Ntah macam mana aku saja buka Youtube. Tiba-tiba aku jumpa lagu yang aku da lama cari. Pastu aku tengok muka mamat ni macam pernah tengok and nama dia familiar. Search punya search tiba-tiba tulis artikel 'Patrick Stump Explains 60 Pound Weight Loss'. Aku ternganga sekejap. Shock. Then baru aku sedar yang tu vocalist Fall Out Boys. Whaatttttt??? Mula-mula aku tak percaya. Dari macam ni :





Sekarang dia macam ni :



Then aku tengok pulak video Fall Out Boys: 



Then aku tengok video lagu dia yang tajuk This City :

Damn!! Seriously looks like different person. Aku sangat-sangat amazed gila yang dia bole nampak hot camtu. Well he was cute before. But his vocal still the same. Still admire his voice. Tapi aku pelik jugak sebab kenapa tiba-tiba die kurus. Well semua orang nak nampak cantik kan. Dia pun tak terkecuali. Dari apa yang aku baca dari artikel tu, dia turunkan berat badan dia sebab self-confident dan faktor kesihatan. Masa dia comel dulu dia makan apa yang dia nak makan sampai dia sakit. Pre-diabetic, asma, kolestrol dan tekanan darah dia yang bercelaru. Dan dia pun tak tinggi. His height only 5' 4". So, memang tak stabil. Sejak tu dia diet. Dan sekarang dia nampak sihat and hot. And I think I'm falling for him. Hehehe.


Masa aku tengok Patrick Stump ni aku terus teringat kan Mr Teddy. Yup. Si dia pun melalui benda yang sama. He used to be comel. Then he exercise and control his diet and look at him now. He looks so hot! Yang tu aku tak tipu. Si dia pun diet sebab confident and nak lebih sihat. Dan aku memang sangat-sangat kagum kalau orang yang berbadan besar ni dapat kuruskan badan dia dengan cara yang betul. Maksud aku jaga makan and selalu bersenam. No need makan ubat kuruskan badan. Sebab si dia tak makan pun benda-benda macam tu. Cukup jaga pemakanan dan exercise. Dan kene maintain. Kalau tak memang naik balik la. 

No comments:

Post a Comment