Friday 19 August 2011

I admit that's my mistake...

Aku rasa lame da aku tak update entri kat blog aku ni. Sebab aku tak de laptop kan. Nak buat macam mane. Lately aku rasa tak sedap badan. Mungkin sebab cuaca. Kejap cuaca telalu panas, kejap cuaca sejuk. Sakit tekak jangan kira la kan. Perit je tekak ni. Aku rasa da lame kot aku sakit tekak sampai kene makan antibiotik. Hari ni pon sekarang ni pon aku rasa tak sedap badan ngan tekak lagi ni. Aku pon da mula rasa tanda-tanda nak selsema. Arrgghh!! Time puasa camni la nak datang demam ni. Shuhh!!! Sejak aku demam ni pon aku tak tau la aku ni yang cepat terasa hati ngan si dia. Aku rasa nak merajuk ngan mara je ngan dia. Aku tau die penat sebab baru balik Malaysia. And I understand if he needs time to get used with the time. Ye la beza 6 jam kan. Tapi jangan la asyik tido je awak. Cian saya la. And I get it if u need time to spend with your family. Lame da tak jumpe kan. Saya faham. But just tell me. Jangan la buat saya dok tunggu mane la awak tak bbm saya. Kalau saya call awak cam takde mood. Suara lemah je cam taknak cakap. Bila saya tanya awak cakap tak de ape-ape. Saya tunggu awak balik terawih, tiba-tiba awak cakap awak ngantok nak tido. Hurmm. Saya rindu awak. And I need my Mr Teddy back. Saya tau saya salah bila saya tulis kat status facebook saya camtu. Saya pon ngaku saya letak picture camtu untuk buat awak marah. Tapi awak tak marah. Awak cakap awak kecewa. Coz u can't say NO to me. Bila awak cakap awak kecewa, saya pon kecewa. Saya kecewa sebab saya kecewakan awak.  And I cried when u said so. It's hurt me a lot. I'm sorry. I admit that's my fault. Tapi kalau saya tak buat macam tu awak tak mesej saya. And I miss u a lot!!




 I'm really truly sorry that I did that.  And sekarang saya still rasa cam awak da tak macam dulu. Da tak manje da. Da tak gurau macam selalu. Da takde hehe haha awak da. Mungkin awak kecewa sangat ngan ape yang saya buat. Saya takde niat pun yang saya nak buat awak kecewa. I just miss u soo much! I really do. And I'm sorry once again. I  don't want to lose you. Then bila awak tanya saya yang saya rasa awak boleh bimbing saya ke tak, saya yakin awak boleh bimbing saya. Tapi awak cakap awak tak yakin. Sebab apa yang awak cakap saya tak pernah dengar. Well u don't know how i was before. I already told u how i was before. Lagi teruk. But when i'm with u, I'm trying to be a better person. For myself and for u. Tapi ntah lah. I really hope that we will be like we used to be. I really miss when u called me sayaannggg. I love u and still love u and always be loving u.









just saying : jangan jadi degil + keras kepala.

No comments:

Post a Comment