Thursday 28 April 2011

Lama-lama boleh keras bontot

Okay. Aku da dekat dua minggu datang opis tak de keje nak buat. Balik-balik dok melangok main game. Pastu dok baca blog. Bontot aku pun da naik keras da ni dok je melangok. Bosan ni. Last2 aku decide tengok cerita korea. Ha orang cakap best sebab tak de keje. Tapi aku da tahap gaban cipan da ni. Kalau ade pun drawing kene amend je. Ape la sangat drawing kene amend kan. Nasib la aku nak berhenti da. Tu la kot bos aku tak bagi aku kerja da. Haha. Tak sabar aku nak keje tembat baru weh. Cam lagi best je. Hehe sori ye encik boss. Aaaaaaaaa aku da tak tahu nak buat apa da. Da r gaji tak masuk lagi ni. Eh ape kene mengena gaji ni? Yela kalau tak de gaji takde duit. Da tak de duit bosan la tak dapat pegi mane2. Nasib la hari tu si dia masukkan duit. Ada la duit belanje makan. Kalau tak memang aku takde duit belanja da. Haha. Terima kasih awak. Aiyyaakk. Apa mahu buat ha?


takla sampai camni...hehe
Bila la nak jadi kaya, banyak duit boleh beli beg LV ori. Hakhak. Berangan lebey la. Kalau setakat gj 4angka yang paling kecik tak yah berangan ok? Tunggu kawen laki kaya. Perasan. Sape laki kaya nak kau Miss Erillia? Haha. Badan kecik cam budak sekola tak cukup umur. Hampeh tol. Tak kisah la tak dapat laki kaya pon janji dapat laki yang boleh jaga dan bimbing aku dengan baik da la. Ha tengok la aku da melalut da. Da da kang makin banyak aku dok ngarot. Haha.


just saying : memang aku da stat melalut dari mula kan?
 

No comments:

Post a Comment