Tuesday 26 April 2011

Zahiril Adzim + Remy Ishak

Semalam aku tengok cerita Juvana. Sebenanya aku tengok pun sebab Zahiril Adzim. Sebab aku suke tengok dia belakon. Sejak dari Kami lagi. Lepas tu Abam, Merah Putih, cerita apa lagi aku tak pasti. Tapi dia belakon memang best. Selain tu ade Bront Paralae dan Irfan Roslan. Oh Irfan tu sangat hensem sejak aku tengok dia berlakon dalam Sutera Maya. Masa tu dia berlakon jadi watak Mikhail. Haha. Okay...okay. Suka nya aku tengok Zahiril Adzim tu sebab bagi aku dia tu macho. Ermm dia tak hensem tapi ada x-factor. So, tak heran la kalau Shera Ayob tu jatuh hati kat Zahiril ni. Hehe. And salah sorang kenalan kat fb aku cakap yang dia ni sangat la humble sebab dia pernah jumpa Zahiril ni in person. Waaa..sangat jeles aku nih. Hehe.Tapi Zahiril ni memang best la dan sangat macho. Kalau la dapat boyfriend cam dia. Haha. Oooppss. Awak, jangan risau, saya memain je. Awak pon macho jugak. 


nasib ler nak tunang da~~


Selain tu pelakon Malaysia yang aku rasa macho adalah Remy Ishak. Haish, mesti korang ingat sebab cerita Nur Kasih kan? No. Bukan. Aku suke dia jadi watak Tengku Haidar dalam cerita Sindarela. Sangat suka dia masa tu. Haha. Lepas tu kan aku tengok cerita die belakon Anak Halal. Dalam cerita tu watak die kecik je. Tapi yang aku tak boleh tahan aku tengok dia belakon filem pendek tajuk Comolot. Cerita pasal gay. Tapi aku rasa dia tak gay kot. Hehe. Harap2 la. Kan dia ade iklan baru. Iklan Dashing. Haaaa.....masa tu la aku tengok dia paling macho. Wallahh!! Dah2, makin  banyak aku ngarot nanti. Haha. 
macam hero hindustan suda~~
just saying : Si dia pon macho jugak~~

No comments:

Post a Comment