Tuesday 22 March 2011

Bercakap sendirian tak bermaksud gile atau merungut

Orang selalu cakap bile ckp sorang2 mesti gile. Tak pon merungut. Kenapa ea? Tapi tak bagi aku. Huhu. Sebab aku pon suke cakap sorang2. Tak bermakna aku ni gile atau merungut. Ia nye salah satu cara untuk meluahkan perasaan atau pon hilangkan tensen. Abes aku ni suke cakap sorang2 gile la? Tak pon. Gile2 ye. Haha. Okay kite balik tajuk asal. Ape aku nk tulis tadi ha? Lupe da sebab ade lipas dok merayap bawah meja sambil ym si dia. Bodoh punye lipas! Nasib ade kucing aku kontot ni. Hesh! Ape ha td? Adooiii.... Ha pasal cakap sorang2. Cakap sorang2 ni bermaksud orang tu nak ekspresikan perasaan kat diri sendiri atau pon lauahkan pada diri sendiri. Aku suke cakap sorang2. Sebab bile aku cakap sorang2 bende tu cam lepas. Camtu la kirenye. Dan cakap sorang2 tak bermaksud merungut okay.....

Ianye lebih kepada meluahkan perasaan semata-mata. Benda yang boleh kite lega. Pastu aku suke cakap sorang2 masa buat design. Sebab nak cari idea. Kalau aku x cakap sorang nanti tak datang idea tu. Haaaaa....sape cakap orang yang suke cakap sorang2 tu gile, kepala senget, kepala tak betol dan sekutu dengannye??Bukan hanya aku suke cakap sorang2 aku cakap benda ni tak betul.

Lagi satu, orang yang dok cakap sorang tu....mane la tau die tengah begayut dok ade handsfree kat telinga die tu ha...cam aku selalu buat. Hehe......Camne tu??Camne tu????


takmo jadi camni~~


just saying : teknologi sekarang da maju sangat..Tak tercapai nak capai.

No comments:

Post a Comment