Sunday 20 March 2011

Hadiah itu simbolik

Haha...aku suke bila dapat hadiah walaupon aku tak banyak terima hadiah. Tak pe. Hari ni aku nak share pendapat aku pasal maksud di sebalik hadiah yang korang dapat tu. Tapi ni hanya pendapat aku saja okay? Nothing serious ataupon maksud betul2. Ini hanya lah pendapat aku dan maksud disebalik ape yang aku fikirkan.

1. Jam tangan

Korang selalu tak jumpe bf / gf hadiah kan jam tangan? selalunye gf kan yang selalu bagi jam tangan kt bf ni. sebabnye orang pompuan ni nak bf diorang selalu ingat kat diorang. Bila nak tengok jam pukul berapa mesti tengok jam tu and automaticly bf tu akan igt gf die sebab gf diorang yang bagi jam tu. Macam tu la kirenye. Kalau la ade bf bagi gf die jam tangan, aku akan rasa lelaki tu romantik.  (senyum sendiri)

        


mahu teddy bear sebesar ini~~
2. Anak patung
 
Ha benda ni selalu bf bagi kat gf. Which is aku tak suka teddy bear / anak patung yang berbulu. Sebabnye ia akan buat aku gatal hidung sebab berbulu. Tapi kalau aku dapat yang sebesar diri aku, aku suke la,hehe. Tapi aku sangat suke teddy Mr Bean sebab sangat comel. Oh bebalik pada maksudnye. Bagi aku kalau bagi anak patung a.k.a teddy bear, bf nye tu nak kan gf die ingat yang bf die selalu ade dekat dengan die walaupon jauh walaupon waktu tidur sekali pon. (senyum sendiri lagi)








 
mahalkan cincin ni?tapi cantik~~

3. Cincin

Haaaa. yang ni susah sikit la aku rasa kan kalau di beri. Sebabnye
selalu couple tu akan bagi cincin masa tunang atau nikah. Tapi ade jugak couple hadiahkan cincin walaupon cincin silver. Erm..bagi aku  kalau da bagi cincin tu die nak tunjukkan yang orang tu da jadi miliknye. So, orang lain tak boleh masuk line lagi da ade faham?

      






 4. Handphone

Senang je sebenarnye sebab sekarang da banyak fon murah2 kan. Beli je la sepasang fon tu kan. Huhu.
Maksud nye die nak couple nye tu selalu la sms atau call. okay?


beli bb saje boleh bbm. free lagi~~

Okay lah...cukup la 4 je..hehe..penat pulak taip nih..lagi pon da azan zuhur..waktu untuk solat da...ape2 pon ni semua just pendapat aku je okay...nothing seroius!

just saying : da pernah dapat adiah. :)

No comments:

Post a Comment