Monday 28 March 2011

Bila rasa tak sedap badan

Oohh...Tiba2 lepas minggu lepas aku da mula rasa tak sedap badan macam nak demam. Mungkin sebab cuaca tak tentu. Ya, aku kalah dengan cuaca terlalu panas ni. Lepas tu tambah dengan bau durian yang abah aku beli. Aduh terus pening kepala aku nih. Aku terus telan ubat untuk ilangkan pening. Lepas aku makan ubat mula la lalok pulak. Ah, aku memang kalah kalo bab ubat nih. tengok Mentor malam tadi pon sambil bbm dengan si dia pon da macam orang sawan ngantok nak tido. Series memang aku lalok gile. Da la petang tu aku pegi tengok movie ' .... Dalam botol'. Cerita tu adalah heavy drama. Agak lame nak tunggu cerita tu abes. Tapi Arja Lee belakon best la. Tak la rasa pelik sangat. 


Ahhh... Saat2 tak sihat camni rasa nak rehat kat rumah je. Tak bleh buat kerja dah. Da la ngantok gile babeng ni. I really need my doctor right now. Oooohhh. :(


Badan pon rasa panas je ni. Tak boleh fikir da ni. Aaaa..camne aku nak buat design ni??
Harap cepat la ilang rasa tak sedap badan ni.

need my doc~~


just saying : kene makan ubat...

No comments:

Post a Comment