Tuesday 29 March 2011

Kenapa lelaki boleh jadi gay??

Da bape hari entry aku pendek je. Ini semua sebab aku tak tau nak tulis ape and badan aku pulak tak berapa nak sihat.Hari ni tak la fully sihat tapi oklah. Tiba2 tadi si dia pulak malas nak g kelas. Ish da nak exam tak boleh malas2 aku kate. 

Ape aku melalut ni la. Takde, sebenarnya ahad ari tu aku g tengok cerita 'In The Bottle' ( sila baca ... dalam botol sebab aku ikut abang aku). So, aku pon terfikir la. Kenapa lelaki boleh jadi gay? Bukan ke same je? Pastu semalam ade la aku baca blog ni cerita pasal gay. Die tak suke golongan gay and lesbian and sewaktu nye lah. Aku tak kate aku tak suke, aku x kata aku sokong jugak golongan ni. Well sebenarnya aku kesian. Kenapa? Sebab diorang ni still tak boleh fikir mane betul mane salah. Sebab golongan ni selalu cakap yang sejak azali lah, hati da macam tu lah nak buat macam mane. Tak boleh nak ubah. What the fish la kan!! Ni semua terpulang pada hati masing2. Coz kebanyakan nye golongan2 ni golongan melayu. Yang paling best golongan gay ni hensem2, ganteng2, keje pangkat besar, gaji besar, macho+maskulin, ah kire hot la. Tu yang aku pelik tu camne la diorang ni leh jd camtu? Perempuan ramai kot kat dunia ni. Ko nak yang seksi, cun, manje? yang muslimah? cari je la. Jangan jadikan alasan perempuan sekarang ramai yang da takde dara. Salah siape? Bukan golongan korang jugak ke? Aku betul2 tak faham ape yang golongan2 ni cari. Kan same je. Well ape yang aku tau gay dan pondan adalah golongan yang berbeza. Gay lelaki yang macho+maskulin+metroseksual menjadi idaman perempuan selalunye  dan golongan pondan ni yang lembut and perasan nak jadi perempuan. Dan dua golongan ni memang sudah nak jadi kawan. Itu yang aku tau la.


nasib la patung jee

Lelaki....lelaki....Da la golongan lelaki makin sikit sekarang. Da tak memasal je perempuan kene berebut cari lelaki. Golongan gay ni pon berebut nak cari lelaki gak. Hahaha.


just saying : kene jaga si dia elok-elok sebab die penah nak kene raba oleh mamat gay. Whhaaaaattttt???

No comments:

Post a Comment